عمق تنهايي.سکوت بيکسي

سلام عزيزان.به عمق تنهايي خوش آمديد.عزيزان من به ديدن وبي نميام پس دعوت نکنيد که شرمنده بشم.اميدوارم لحظات خوبيو در عمق تنهايي داشته باشيد.اگه نظري پيشنهادي انتقادي داشتيد بهم بگيد ممنون

عمــ ـــق تنهــ ـــایی

گاهی تنهایی ام آنقدر عمیق است*که در آسمان هم احساس میکنم در قفسم.










.

.

.

.

.

.

.

بعضی وقتا مجبوری تو فضای بغضت بخندی

دلت بگیره ولی دلگیری نکنی

شاکی بشی ولی شکایت نکنی

گریه کنی اما نذاری اشکات پیدا شن

خیلی چیزارو ببینی ولی ندیدش بگیری

خیلی حرفارو بشنوی ولی نشنیده بگیری

خیلی هادلتو بشکنن و تو فقط سکوت کنی. . .
♥ 

*********

**********

**********

**********

*********

*********

*********

***********

*********
 

*********

**********

**********

***********

**********

*********

**********

**********

********

*********

**************

**************

*************

*************

اینم یه عکس عاشقونه قشنگ

طعم زندگی

_________________________________alone for ever


نظرات شما عزیزان:

بهناز
ساعت18:15---21 تير 1392
سلام داداشی"چقده کوچولویی؟منکه23سالمه ولی احساس م بچم ولی تو کوچکولو تریااا!،خوفیی!!!؟من ازطریق گوشیم توخوابگاه توکرمانشاه واست پیغام میذارم .نه ایمیل دارم نه وبلاگ.ولی خیلی خوشحال شدم فکرکردم فقط منم که احساس تنهایی میکنم ولی خداهست نبایدناامیدبشیم.خیلی دوسداشتم عکستوببینم ن من بلکه تموم دوستای وبلاگت.!اسمتم عالیه.وبلاگتم عالیه جای هممون خالیه هه هه هه "یه وقت نگی دیوونم.هه هه هه .....:)
پاسخ:سلااام ببخشید دیر جوابتونو دادم دیگه:( خیلی خوشحال شدم نظرتونو خوندم خانم بزرگ یه دوسال از ما بزرگترین مارو کردین کوچولو دیگه:D باشه.بله فرمایش شما متینه خداروشکر که خدا ،خدارو از مانگرفته چون خدا تنها امید آدمایه مثه منو شماس :) بازم ممنون از نظرتون واقعا خوشحال شدم خوندم که از توخوابگاتون با گوشی لطف کردین برام نظر گذاشتین:) موفق باشیند:)


najibullah.ehsas
ساعت0:25---11 ارديبهشت 1392


Mona
ساعت0:22---11 فروردين 1392
به محضِ اینکه احساس کردین غرورتون بازیچه کسی شده ، کوله بارِ آرزوهاتونو بردارین و بزنین به چاک !
داغ زانو زدنتون رو به دل هر کی که با غرورتون بازی می کنه بزارین !




عاشق تنها
ساعت22:00---8 فروردين 1392
سلام........ دلم گرفته خیلییییییییییی از این زندگی مسخره.............. کاش پسرا فقط ی ذره احساس داشتن و دلشون از سنگ نبود.

تنهایی خیلی سخته

ولی با درد باید سوخت و ساخت کسی دلش واس ما نمیسوزه..........
پاسخ:salam pesara del sang nistan:) khodetonam khob midonin ghabol daram kheili az pesara bad shodan zehne kharab heshme na pak dele sang ama hanoz chandtaiii pesare khob ke monde bekhatere on chandta pesar khob esme pesararo kharab nakon onam pesaran


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





?

Love Icons

Love Icons



با کليک روي +? عمق تنهايي رادر گوگل محبوب کنيد

style=div style=0&br onmouseover=br20br